onsdag 23 januari 2013

I vilken mån är du en IKT-användande pedagog?

Idag när jag startade upp datorn så gör jag som alltid; kollar min RSS-läsare. Finns det något nytt att ta del av? Ja, det finns det..som alltid. Idag var det så pass spännande att jag tycker det är värt med en länk hit. I blogginlägget skriver författaren Karin Brånebäck om hur IKT-användningen kan ses på olika nivåer. Hon beskriver det med hjälp av denna bilden:

Väldigt intressant tycker jag! Var känner du att du är?

Bloggen där du hittar matrisen hittar du här

2 kommentarer:

  1. Hej Ida!
    Kul att du gillade min matris. Vore bussigt om du kunde sätta ut mitt namn i din text så att det syns lite lättare att det är jag som har gjort den ifall någon vill låna den vidare. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, done and fixed! Verkligen en jättebra matris

      Radera